wtorek, 24 września 2013

smak radosci

Cześć. Mamy już koniec września.. Nawet nie zauważyłam kiedy minęły wakacje. To straszne. Zwiedziłam tyle miejsc.. ale jakoś nie nacieszyłam się wolnym od szkoły. No ale cóż poradzić. Teraz pozostaje wyczekiwać upragnionych 2 gorących, letnich miesięcy wolności.
A w szkole... Nawał.. 7 godzin matematyki. 5 godzin fizyki. Klasa architektoniczna w liceum budowlanym.. czytaj : klasa mat-fiz w ogólniaku. heh.
Koniec o szkole. Ostatnio mam cholerne zapotrzebowanie na zdjęcia. Jej. Chce już mieć swój aparat.
Nie mogę się doczekać Paryża. Tych widoków. Miejsc. Tych zdjęć w plenerze ^^
Za 12 dni minie 5 miesięcy. To aż zadzwiające jak szybko to minęło . No ale ja tam nie narzekam. Oby jak najdłużej. ^^

Poniżej zdjęcia z ostatnich sesjowych spotkań.


















jak się wam podoba ?
jak na ostatnim gifie.. Uśmiech i do przodu. Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz